De eerste 3 weken - Reisverslag uit Santa Margalida, Spanje van MoniqueVerheijen - WaarBenJij.nu De eerste 3 weken - Reisverslag uit Santa Margalida, Spanje van MoniqueVerheijen - WaarBenJij.nu

De eerste 3 weken

Blijf op de hoogte en volg

31 Mei 2014 | Spanje, Santa Margalida

Wat gaat de tijd toch snel ik zit hier nu alweer bijna 3 weekjes... ik begin langzaam aan toch ook wel een beetje te wennen hier het is allemaal nieuw want je kent de omgeving hier niet je moet alles zelf doen zelfstandig zijn moet je hier wel maar dat is ook goed. het weer was hier deze week niet zo goed we hebben regen en onweer gehad maar ook dagen dat de zon eventjes scheen het was rond de 22 graden, volgende week word het hier wel weer heel warm tot nu toe. Maar verder gaat alles wel goed hier in Mallorca ik heb nu in alle drie de verschillende hotels al gewerkt het is erg leuk om een beetje afwisseling te hebben en je leert erg veel. We moeten hier 6 dagen werken en hebben een dag vrij en werken iedere dag dan van 10 tot 1 en van 1 tot 3 hebben we pauze dan hebben ze hier siësta en dan weer werken van 3 tot 7 en dan mag je hier wel in het hotel eten na het werken dat is wel fijn dan hoef je niet elke dag uit te gaan eten en soms kun je ook zelf koken in het appartement dat heb ik al een keer gedaan. En ik heb er ook foto's bij gedaan zodat jullie een beetje kunnen zien hoe het hier is.

Liefs Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santa Margalida

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 September 2014

Laatste reisverslag vanuit Mallorca

03 September 2014

Een van de laatste reisverslagen uit Mallorca

26 Augustus 2014

De laatste 5 weken

15 Augustus 2014

Nog een paar weken

22 Juli 2014

Op de helft

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 4275

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: