Eerste paar dagen en vlucht - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van MoniqueVerheijen - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen en vlucht - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van MoniqueVerheijen - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen en vlucht

Blijf op de hoogte en volg

16 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Hallo Allemaal,

De vlucht naar Mallorca is goed gegaan het is nu alweer drie dagen geleden dat ik ben aangekomen. Het is hier heel erg wennen maar het gaat goed met me. Ik leer hier van allerlei nieuwe dingen maar dat is juist ook leuk. Morgen heb ik na drie dagen werken een dagje vrij dan kan ik voor de eerste keer naar het strand en lekker zonnen, maar je verbrand hier wel heel snel. Ik zal er binnenkort foto's op zetten.

X Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 September 2014

Laatste reisverslag vanuit Mallorca

03 September 2014

Een van de laatste reisverslagen uit Mallorca

26 Augustus 2014

De laatste 5 weken

15 Augustus 2014

Nog een paar weken

22 Juli 2014

Op de helft

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 4274

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: