Een van de laatste reisverslagen uit Mallorca - Reisverslag uit Can Picafort, Spanje van MoniqueVerheijen - WaarBenJij.nu Een van de laatste reisverslagen uit Mallorca - Reisverslag uit Can Picafort, Spanje van MoniqueVerheijen - WaarBenJij.nu

Een van de laatste reisverslagen uit Mallorca

Blijf op de hoogte en volg

03 September 2014 | Spanje, Can Picafort

Hallo Allemaal,

Hier nog een reisverslag vanuit Mallorca.
Vrijdag over 4 weken kom ik naar huis, 20 weken zijn lang genoeg voor een keer. Maar ik heb wel heel erg veel geleerd op het werk, over mezelf en over anderen.
Voor de rest gaat alles goed met me, op het werk ook. En heb het nog steeds heel erg naar mijn zin. Over twee weken krijgen we weer 2 nieuwe stagaires erbij die blijven dan tot het einde van het seizoen. En dan hoef ik ook nog maar 2 weken.
Twee weken geleden was het weer een beetje minder nu is het weer gelukkig weer veel beter het is nu altijd rond de 30 a 35 graden.
Nu is het ook echt de laatste volle maand werken, dit is opzich ook wel een beetje raar.
Maar het werken hier is nog steeds leuk, we hebben ook leuke collega's.


Liefs Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Can Picafort

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 September 2014

Laatste reisverslag vanuit Mallorca

03 September 2014

Een van de laatste reisverslagen uit Mallorca

26 Augustus 2014

De laatste 5 weken

15 Augustus 2014

Nog een paar weken

22 Juli 2014

Op de helft

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 4263

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: