De laatste 5 weken - Reisverslag uit Can Picafort, Spanje van MoniqueVerheijen - WaarBenJij.nu De laatste 5 weken - Reisverslag uit Can Picafort, Spanje van MoniqueVerheijen - WaarBenJij.nu

De laatste 5 weken

Blijf op de hoogte en volg

26 Augustus 2014 | Spanje, Can Picafort

Hola allemaal,

Hier nog een verhaaltje vanuit het zonnige Mallorca.
Hier gaat alles goed, het weer is hier weer beter.
Het was vandaag heel erg warm.
Ik zit hier vandaag al precies 15 weken.
Nu vrijdag over 5 weken kom ik dan eindelijk naar huis.
Maar ik heb het hier nog steeds naar mijn zin.
Ik heb ook weer veel leuke dingen gedaan zoals geweest uiteten en cocktails geweest drinken met een huisgenootje, wat altijd erg gezellig is. En we hebben ons weer kapot gelachen.
Dus we vermaken ons prima hier.
Er zijn ook weer veel nieuwe foto's gemaakt ik zal er een paar bijvoegen.
Helaas lukt het niet dus zal het een andere keer weer proberen, sorry.
En ik zal een beetje zon naar Nederland sturen, zodat de regen eens een keertje ophoudt.
We hebben hier ook samen vuurwerk gekeken, het was heel erg mooi.
De avond ervoor zijn we naar de flower power party geweest eventjes en erna hebben we lekker een cocktail gedronken met de meiden, het was ook erg gezellig weer.
Nou ik hou jullie op de hoogte van alles wat hier gebeurt.
Tot de volgende keer!

Liefs Monique

  • 26 Augustus 2014 - 21:50

    Karin Verheijen:

    Hola fijn dat je t naar je zin hebt ,
    en inderdaad nog 5 weken en dan gaan we weer
    Feesten en shoppen.
    En ja die zon mag je best naar hier sturen.
    Nou meid geniet nog van de 5weken .

    Tot gauw xxx


  • 26 Augustus 2014 - 21:54

    :

    Jaaaa lekker veel shoppen en feesten.
    Ik zal ze jullie kant op sturen.

    Tot gauw xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Can Picafort

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 September 2014

Laatste reisverslag vanuit Mallorca

03 September 2014

Een van de laatste reisverslagen uit Mallorca

26 Augustus 2014

De laatste 5 weken

15 Augustus 2014

Nog een paar weken

22 Juli 2014

Op de helft

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 4251

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: