Nog een paar weken - Reisverslag uit Can Picafort, Spanje van MoniqueVerheijen - WaarBenJij.nu Nog een paar weken - Reisverslag uit Can Picafort, Spanje van MoniqueVerheijen - WaarBenJij.nu

Nog een paar weken

Blijf op de hoogte en volg

15 Augustus 2014 | Spanje, Can Picafort

Hallo Lieve Allemaal,

Met mij gaat nog steeds alles goed hier in Mallorca. Vandaag over precies 7 weken ga ik naar huis. Vandaag afscheid genomen van een lief huisgenootje. Dus nu zijn we met z'n viertjes nog over. We hebben ook al bezoek gehad van een stagebegeleider was heel erg fijn om weer eens een bekende uit Nederland te zien. Vanavond gaan we vuurwerk kijken op het strand om precies twaalf uur. Want de fiësta's zijn afgelopen. Gisteren zijn we met de meiden naar de Flower Power party geweest eventjes en erna nog een lekker cocktail geweest drinken, was er gezellig. Vandaag was het weer niet zo goed dat is ook alweer heel lang geleden dat het hier slecht weer was maar was wel erg fijn dat het eventjes lekker regende en dus ook flink afkoelde en morgen heb ik mijn vrije dag en wordt het ook slecht weer. En we moesten vandaag dus ook lekker door de stromende regen naar het werk lopen was toch wel eventjes lachen want we kwamen allemaal aan als verzopen katten haha. Alles gaat nog steeds goed hier in het niet altijd zonnige Mallorca.
Ik zit hier ook al bijna 14 weken. Er zitten hier nu ook de hele tijd salamanders buiten er zat er zelfs ook al een keertje eentje binnen in de slaapkamer van de andere twee stagaires waar er een van vandaag naar huis is gegaan die hebben ze nog om half 1 's nachts zitten vangen want ik moest er niks van hebben het zijn maar vieze beesten. Uiteindelijk gevangen en de dag erna was hij ontsnapt en zat hij dus nog steeds op de slaapkamer maar uiteindelijk is het gelukt om hem uit het raam te jagen. Weer een nieuw avontuur meegemaakt haha.
Ik zal proberen er binnenkort weer een verhaaltje op te zetten, met foto's.

Liefs X Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Can Picafort

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 September 2014

Laatste reisverslag vanuit Mallorca

03 September 2014

Een van de laatste reisverslagen uit Mallorca

26 Augustus 2014

De laatste 5 weken

15 Augustus 2014

Nog een paar weken

22 Juli 2014

Op de helft

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 4266

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: