Mallorca - Reisverslag uit Santa Margalida, Spanje van MoniqueVerheijen - WaarBenJij.nu Mallorca - Reisverslag uit Santa Margalida, Spanje van MoniqueVerheijen - WaarBenJij.nu

Mallorca

Blijf op de hoogte en volg

08 Juli 2014 | Spanje, Santa Margalida

Hola Lieve Allemaal,

Ik zit hier vandaag precies 8 weken. De dagen vliegen voorbij hier over 2 weken zit ik al op de helft. Maar ook ik heb natuurlijk dagen dat de tijd minder snel gaat. Maar alles gaat nog steeds goed hier het weer is ook nog steeds lekker. Gisteren was het weer wat minder toen was het wat meer bewolkt en 's avonds waaiden het hier hard, maar dat is voor een dag niet zo erg. En we volgen vanuit Mallorca natuurlijk ook het voetbal we hebben vol spanning zitten kijken zaterdagavond wat was dat spannend zeg. We waren natuurlijk ook heel erg blij toen Nederland gewonnen had morgen gaan we weer kijken. En dan hopen dat Nederland gaat winnen en naar de finale gaat.


Liefs Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santa Margalida

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 September 2014

Laatste reisverslag vanuit Mallorca

03 September 2014

Een van de laatste reisverslagen uit Mallorca

26 Augustus 2014

De laatste 5 weken

15 Augustus 2014

Nog een paar weken

22 Juli 2014

Op de helft

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 4255

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: