7 weken erop zitten bijna - Reisverslag uit Santa Margalida, Spanje van MoniqueVerheijen - WaarBenJij.nu 7 weken erop zitten bijna - Reisverslag uit Santa Margalida, Spanje van MoniqueVerheijen - WaarBenJij.nu

7 weken erop zitten bijna

30 Juni 2014 | Spanje, Santa Margalida

Hola allemaal,

Ik zit hier morgen alweer 7 weken. Met mij gaat alles goed ben nu gewend aan alles in het begin was het heel erg wennen voor mij.
Het weer is hier op dit moment ook erg goed afgelopen zaterdag was het zelfs al 33 graden. Dus toen heb ik lekker op mijn vrije dag in de zon gelegen. We zijn vorige week ook 's avonds een keer naar het strand geweest met alle spa meiden om te vieren dat de zomer was begonnen dit was erg leuk om een keer mee te maken hier, dan rennen er allemaal mensen met vuurwerk over het strand en die rennen je dan achterna en dan ren je zelf natuurlijk ook heel hard weg want dat doet best pijn als je dat voelt en dan moest je eigenlijk om 12 uur de zee in gaan want dat bracht dan geluk. Ik zal er binnenkort ook weer een aantal foto's op zetten.

Liefs Monique