7 weken erop zitten bijna - Reisverslag uit Santa Margalida, Spanje van MoniqueVerheijen - WaarBenJij.nu 7 weken erop zitten bijna - Reisverslag uit Santa Margalida, Spanje van MoniqueVerheijen - WaarBenJij.nu

7 weken erop zitten bijna

Blijf op de hoogte en volg

30 Juni 2014 | Spanje, Santa Margalida

Hola allemaal,

Ik zit hier morgen alweer 7 weken. Met mij gaat alles goed ben nu gewend aan alles in het begin was het heel erg wennen voor mij.
Het weer is hier op dit moment ook erg goed afgelopen zaterdag was het zelfs al 33 graden. Dus toen heb ik lekker op mijn vrije dag in de zon gelegen. We zijn vorige week ook 's avonds een keer naar het strand geweest met alle spa meiden om te vieren dat de zomer was begonnen dit was erg leuk om een keer mee te maken hier, dan rennen er allemaal mensen met vuurwerk over het strand en die rennen je dan achterna en dan ren je zelf natuurlijk ook heel hard weg want dat doet best pijn als je dat voelt en dan moest je eigenlijk om 12 uur de zee in gaan want dat bracht dan geluk. Ik zal er binnenkort ook weer een aantal foto's op zetten.


Liefs Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santa Margalida

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 September 2014

Laatste reisverslag vanuit Mallorca

03 September 2014

Een van de laatste reisverslagen uit Mallorca

26 Augustus 2014

De laatste 5 weken

15 Augustus 2014

Nog een paar weken

22 Juli 2014

Op de helft

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 4256

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: