Alweer bijna 4 weken hier - Reisverslag uit Santa Margalida, Spanje van MoniqueVerheijen - WaarBenJij.nu Alweer bijna 4 weken hier - Reisverslag uit Santa Margalida, Spanje van MoniqueVerheijen - WaarBenJij.nu

Alweer bijna 4 weken hier

07 Juni 2014 | Spanje, Santa Margalida

Hallo Allemaal,

Ik zit alweer bijna vier weken hier de tijd vliegt voorbij. Ik heb drie dagen vrij gehad vandaag was alweer mijn laatste dagje vrij ben drie dagen lekker naar het strand geweest, het strand hier is echt heel mooi. Heb ook alweer vanalles meegemaakt zoals een dooie vis in de zee gezien dan kan je wel al raden wat er gebeurd.. Ik ben donderdag voor het eerst gaan uiteten hier ik had me verheugd op een lekkere pizza want dat was alweer een tijdje geleden dat ik er een had gegeten maar toen we de menu kaart kregen zag ik dat ze helaas toch geen pizza hadden dus toen maar verder gekeken op de menu kaart en maar voor de pasta bolognese gegaan maar je kan natuurlijk ook wel raden wat er toen gebeurde er zaten garnalen in de pasta en daar hou ik al helemaal niet van dat vind ik dus echt vies dus de andere meiden maar mijn garnalen opgegeten en ik een beetje pasta gegeten en het maar weg gespoeld met fanta want het was dus niet lekker want alles smaakte naar vis maar verder was het wel een heel gezellige avond. Dus ik dacht gisteravond dan ga ik maar pizza halen op de hoek hier dus ik ga pizza halen en bestel er een met champignons op want dat vind ik lekker ik me er weer op verheugd kom ik thuis heb ik schelpen op mijn pizza daar ging mijn pizza weer want dat lust ik natuurlijk ook niet dus de schelpen er maar afgehaald en de rest van de pizza met alleen kaas opgegeten. En nu weer 6 dagen werken tot ik weer een dagje vrij heb. Het weer hier is heerlijk nu 31 graden maar in Nederland is het ook al net zo heet hoorde ik dus daar zit geen verschil in haha.
Maar ik laat gauw weer wat van me horen!

Liefs Monique